reklama

zostat ci odist

Na vsetko existuju poucky, ktorymi nas  ludia radi obdaruvavaju; "Vsetko sa da.", "Kazdy sme strojcom svojho osudu." ,"Vsetko je len na nas..."a ine pravdy ci polopravdy zivota.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Zivot je plny zivotnych pravd. Vsetci sa nimi mozeme riadit, vsetci si nimi mozeme posilnit nase presvedcenie, ze nas zivot je len v nasich rukach a vsetko zle aj dobre je len nasa vina a nikoho ineho. No nie som si tym celkom taka ista. Je aj nie aj nie aj je. Vsetko je relativne. Casto rozhodnut sa, co je dobre a co je zle nie je zrovna jednoducha uloha. Je to len moment, v ktorom mozeme vsetko pokazit alebo zlepsit. Velakrat si hovorim, ze by to potrebovalo nejakeho maleho radcu v mojom uchu, kory by mi nasepkaval, ale bohuzial nic take nie je a preto sa vsetci tapeme zivotom, niekto uspesne, iny menej.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Ked som dnes povedala; " je koniec, nechcem o tebe nic pocut"...bola som hnusna a zla a protivim sa sama sebe. Nemam ten dobry pocit zo spravneho rozhodnutia, aky sa vo vacsine dostavi. Mozno preto, ze som v koncoch s mojimi moznostami a toto bolo jedine co mi ostalo a nechcela som nikdy pouzit. Mame sa riadit rozumom alebo srdcom, cim? Kazda cast mi hovori nieco ine, hada sa sama so sebou a tajne dufa. Dufa, ze sa dostavi nejaky necakany zazracny ucinok. Ze vsetko sa naraz na dobre obrati. Ako vlastne rozpozname co je dobre a co zle? ako vieme, ze nase rozhodnutia su spravne? ako potom mozeme byt strojcami nasich osudov, ked ani nevieme, co vlastne robime?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Mozno je to vo mne, hovorim si. Mozno som jedina na svete nerozhodna, bezmoca a nevediaca, kde je ten spravny smer. Samozrejme raz to vsetci zistime. No to uz vacsinou byva neskoro a dockame sa roznych zaujimavych pouceni o tom ako sa ucime z vlastnych chyb. Lenze tych chyb mozeme este urobit milion rozlicnych a ja by som naozaj rada vedela ako sa im vyhnut.

 Ide novy rok a ja sa chcem v 2010 stat spravne sa rozhodujucou osobou, ktorej stastie trochu pomoze. Chcem prestat fajcit od nervou a chcem byt zase normalna. A chcem a chcem a chcem...stale vsetci nieco chceme, len nevieme ako si s tym poradit. Kde zacat a kde skoncit. Ako vlastne vyzera to stastie, za ktorym sa nahaname? A co ked to co chceme sa stane a zistime, ze to vobec nie je to prave? Mam cakat co zivot prinesie? Asi nemam na vyber, i ked mi to pride ako dost porazenecky postoj.

ema simkova

ema simkova

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Byvam v cudzom meste plnom cudzich ludi, ale nedari sa mi zmenit sa a ich obraz. Ani nechcem. Zoznam autorových rubrík:  vztahy nevztahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu